3 de des. 2012

DEL "MONSTRUITU" FINS AL "YODA"

Quan vaig començar a fer ganxet, sabia que volia fer un amigurumi. El més complicat: el cercle màgic. Un cop el vaig saber fer em vaig motivar per fer el meu primer amigurumi: el monstruitu. No té res però li tinc un carinyu especial (va ser el primer!), i el Brother també :P



I fa poquet vaig acabar el super Yoda, el meu preferit fins al moment, pel temps que m'ha portat i pel projecte en si. Podeu trobar tota la informació sobre el patró que he fet servir en aquesta web: http://shedko247.wordpress.com/2012/02/06/yoda/



4 comentaris:

  1. Te ha quedado muy chulo el Yoda! Buen trabajo!
    Un saludo :)

    ResponElimina
  2. Gracias! :D la verdad es q estoy muy orgullosa del proyecto!

    ResponElimina
  3. M'encanta! tu sempre tens grans reptes i t'ha quedat genial!

    ResponElimina
  4. Jo també tinc un joda si puc te´l porto dissabte.
    Un peto gran guapa!

    ResponElimina